Vad ska man säga?

Längesen jag bloggade nu igen. Har inte orkat sitta vid datorn efter jobbet helt enkelt. Dessutom har jag vart på ganska dåligt humör, allmänt deprimerad, sen i lördags, av lite olika anledningar. Nothin tp worry abput however! Däremot blev jag på betydligt bättre humör idag när jag fick reda på att jag är ledig på lördag! :D Det betyder att Crazy Nights på fredag är självskrivet! Insåg att jag sen början av april endast missat 3 fredagar på harrys, den som var under peace, den under RW och den som var när ja va i lettland. Vem kan kallas stammis om inte jag? ;D Det gjorde mig på extremt bra humör och har gått runt å sjungit på Crazy Crazy Nights med KISS större delen av dagen. Resten av dagen har det vart Rock the night som har suttit i min skalle. Bra-stämnings låtar alltså!

För övrigt så hände det nåt kul i torsdags på jobbet. Har inte privata kläder på när ja jobbar (eller okej, de har ja, men har en stor färgglad skjorta över å enfärgade leggings). Hursomhelst så går ja både osminkad (palla!) och med håret i hästsvans så min stil märks inte alls. Trodde jag.. Helt plötsligt frågar Rikard (som inte hade sett mig i privata kläder) om jag är sleazare! Lite överraskad svarar jag ja och får svaret: Ja, det syns på sättet du går! Hmm :P What to say? :P

Imorn blire middag med lite people som skulle hit följt av biljard med tjejerna! Torsdag blire chill med Aubbs! Jättelängesen sist! <3 Båda dagarna ä det dock jobb som gäller först. Men, 3 dagarshelg, najse!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0