Tiiidigt inlägg!

Kl e bara 7 och här är jag och skriver i bloggen. Usch usch, när man äntligen är ledig blir det tidigare uppgång än när man ska till skolan. Anledningen är, Körlektion. Har den otroligt tursamma tiden 7.45 morgonen såhär innan julafton. Men, de e bara att bita ihop. 

Gårdagens firande av Tosse var supermysigt. Inte ofta man träffar vissa i släkten. Vilket iofs inte e konstigt eftersom det pågår massa små-krig i släkten och alla e arga på alla. Släkten e verkligen värst. Och det my firneds är alltså min släkt. Vanlig åsikt det här bland vissa ;) Haha :P Men nu ska jag ta och gå så jag inte missar bussen.

 
Hittade massa pixx från gymnasiet igår :) Denna från 2an (?)


KEEP IT SLEAZY!!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0