Det suger..

.. att inte ha sportlov nu! Alla andra har ju det liksom! Iochförsig har jag inte superduper mycket plugg att göra för tillfället, men det är detdär med att gå upp mummatidigt som stör mig. Imorse ville jag bara vända mig om och somna om. Men eftersom jag var hemma igår gjorde jag inte det. Igår hade vi dock inga lektioner ändå, för Marita var sjuk. Hoppas verkligen att hon kommer imorrn eftersom man annars åkt till skolan till kl 9 i onödan! Bo är ju borta, så det är ingen ekonomi på morgonen. På tal om Bo har han tydligen inte ens "tillåtelse" att vara borta nu, han bara bestämde sig för att va det! Han stör mig SÅÅ mycket och skulle som K hoppa av kurser i protest om jag kunde! Tyvärr kan jag ju inte det, ekonomin måste jag läsa och småfek, well lets face it, man skulle va körd om man hoppade av den nu. Hade för tillfället tänkt börja med SvC uppgiften, men jag insåg att jag inte förstår den riktigt. Fattar liksom inte vad det är meningen att jag ska skriva om det. Tänkte relaxa ett par timmar så hjärnan hinner ikapp en efter matten och ta tag i den igen sen. Fick ju hem Aristocats och De 101 Dalmatinerna igår så jag har nåt att kolla på ;D Disney-nörd som jag är vill jag nämligen ha alla disneyklassiker (iaf dom lite äldre, inte dom allra nyaste mupp-filmerna) och har för närvarande 12 st! Av typ 50, men ändå :P I ordning går dom inte riktigt heller utan det är:

5. Bambi
12. Askungen
16. Törnrosa
17. Pongo och de 101 dalmatinerna
19. Djungelboken
20. Aristocats
21. Robin Hood
24. Micke och Molle
36. Mulan
43. Björnbröder
44. Kogänget
45. Lilla Kycklingen

Vilken otrolig samlin va? ;D
Dokken - Inside Looking Out <3
SÅÅ bra!

Over N Out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: E

Hehe du har en mer imponerande disneysamling än mig iaf. Min disneyklassiker-lista innehåller nämligen bara följande:

12. Askungen

16. Törnrosa

19. Djungelboken

27. Oliver & Gänget

28. Den lilla sjöjungfrun

45. Lilla kycklingen

Wow, hela 6 st!!! Lejonkungen är dock fortfarande enormt saknad!!

2009-02-25 @ 16:51:37
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

2009-02-25 @ 20:53:31
Postat av: anna

Vad är det med din blogg och cp-rutor egentligen? xD

hahaha :D disney äger juu! speciellt mulan!

2009-02-25 @ 20:55:24
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Erika

Vi har jättemånga disneyfilmer här hemma... På VHS :P .

2009-03-01 @ 13:01:36
URL: http://blond007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0