Helgen

Ussuss vad jag är partysugen! Men, det har inte blivit nåt partande i helgen pga det jefla penicillinet! Menmen, får ta igen det kommande helg ;D Har iaf haft en ganska sjyst helg, inte särskilt händelserik, men lugn. Fredagkväll träffade jag E inne i stan. Gick runt i lite affärer å ja köpte en Vince Neil poster. Satt sen på donken å snacka i typ 3 (!) timmar om allt och ingenting. Lördan spenderades till stor del med min mor. Vi var i Sickla och kollade runt lite. Fördelen med att shoppa med föräldrar är att man slipper betala ;D Fick lite underkläder som jag kände att jag behövde. Åt thailändsk till middag, gott som vanligt :D Hade tänkt åka till Erika på kvällen, men jag var så trött att jag hamnade framför tv-n vid 7 å va fast där tills jag somnade :P Idag har jag också vart i stan med Mamma. Hade bestämt mig för att köpa Mick poster också, men hade glömt bort att Rock Zone inte säljer posters längre :( Köpte iaf en KISS t-shirt :D


Need tha missin' piece, this looks weird!
Nån som vet var jag kan hitta Mick-postern??

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha ja har också varit med mamma idag ;p

men du kan väl köpa postern på internet om inte annat?

2009-02-08 @ 17:46:41
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Elina

Hihi jo det ser lite knasigt ut när Mick saknas :P



Crazy Nights på fredag för fan! Taggad som satan redan! :D

2009-02-08 @ 19:17:20
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0