Impregneringsmedel och godis

Enda lektionen idag var nk. Gjorde nåt test med nervimpulser och min grupp fick det bästa resultaten nån grupp nånsin fått med henne. 84 m/s tror ja (fråga inte vad de hade med att göra, det vet jag inte). Efter nk åkte jag å M in till medis för att köpa kvittensblock till mässan och därifrån vidare till hötorget för att kolla på tyg. Hittade inget tyg så de fixas imorn. Sen bar det vidare till Fridhemsplan för ett besök hos Järnia eftersom vi hade fått för oss att dom hade impregneringsspray som vi behöver. Det hade dom inte, och vi kände inte för att gå å leta lite random så vi gav upp det. Istället åkte vi in till en affär på folkungagatan för att köpa godis som vi ska bjuda på på mässan. Blev över ett kilo, hoppas de räcker. Lär bli uppätet av oss om inte annat eftersom skolan bara ger oss 50 kr per dag att käka för, å käk att köpa vid mässan är tusan inte billigt nog! Snåla skolhelvete!
UF mässan nu på torsdag (17.30-20.00) och fredag (9.00-15.00) på stockholmsmässan i älvsjö! ALLA KOMMER DIT!

Snart ska ja ha körlektion för första gången på flera månader. Undrar verkligen hur de kommer gå när det enda som för tillfället cirkulerar i mitt huvud endast är gårdagens glada nyheter. Fokus nu! Kan för övrigt tillägga att ja hittills (kvart i två) endast fått 2 st grattis på namnsdage, så de börjar bli på tiden för er att gratta mig!

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE säger grattis till sig själv på namnsdagen

Kommentarer
Postat av: elina

elina säger också grattis till dig på namnsdagen och säger förlåt för att hon glömde smsa dig. Hade faktiskt tänkt det, men glömde. Men de är ju tanken som räknas eller hur? :P

puss

2009-02-17 @ 17:53:06
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

heh grattis! :)

2009-02-18 @ 04:41:17
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0