Min lösning - egen komponerad mochaccino

Min dag har till stor del gått i irritationens tecken. Tänker inte gå in på varför, fär det spelar ingen roll. Det jag vill få fram är att människor verkligen genom att bara göra nåt litet kan få en att känna sig bättre. Aubbs fick mig genast på mycket bättre humör genom att bara vara sitt vanliga pre-party self. Allt hennes party snakk blåste nästan helt bort min irritation samt att höja min pepp-het. Så tack Aubbs för att du e du, eller nåt ;D

Göra-sig-iordning riten är väldigt intressant hos mig. Det är ganska få steg, men tid tar det. Efter dusch och liknande;
Steg 1: Tömma halva garderoben på sängen. Steg 2: Prova olika kombinationer. Steg 3: Smink. Steg 4: accessoarer. Steg 2 är vad som tar tid och är väldigt uttröttande för min del då det involverar att springa fram och tillbaka till hallen där enda helfigursspegeln finns ett stort antal gånger. Efter att ha avklarat steg 2 för kanske 20 min sedan blev jag helt plötsligt jättetrött. Se rubrik hur jag tänkte eliminera det problemet! Mums :D Är för närvarande halvvägs igenom steg 3 ;D (Viktigt: Samtliga steg bör för egen säkerhet genomföras under högljudd musik-spelning)
Däremot kan jag inte undgå att undra hur många av mina grannar som starkt hatar mig...

Outfit för kvällen blir inget mindre än min KISS tröjja med ett par gråa jeans + skinnstövlar med div accessoarer.
På tal om KISS tröjan var det OTROLIGT kul när jag var hos pappa och han fråga vad det var för "fula gubbar" jag har på tröjan. Vaddå lite efter när deras sminkningar är högst världskända ;D

I want to rock and roll all nite
and party everyday!
för..
These are crazy, crazy, crazy, craaazy nights!
och..
I was made for lovin' you baby, you were made for lovin' me!

Nu vill jag att mamma ska komma hem så jag kan få mat, hahaha



Over N Out
// CALIFORNIAWHITE doin' time on the wild side!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0