Pixx

Partypixx är verkligen inte menade att titta på i efterhand! Okej, vanligtvis brukar de flesta vara helt okej, men sen finns de domdär lite värre när man bara ser helt jävla borta ut. Ville bara dela med mig av den informationen.

Det är lite lustigt dehär med tankarna jag haft att fixa svenskt medborgarskap. Jagmenar, jag har absolut ingen anledning att inte vara svensk medborgare eftersom jag har bott här hela livet och inte har några direkta planer på att flytta härifrån. Men ändå, det finns vissa tillfällen som jag känner mig mer finsk än svensk. Uss vad fånigt dehär låter nu, men jag fick en ganska stark finsk "vibe" när ja kollade på Where the fuck is santa (se tidigare inlägg) då jag, av nån oförklarlig anledning, kände mig finsk. Likadant kan det vara åt andra hållet, när ja känner mig mer svensk. Kan blandannat nämna att jag hejar på sverige över finland i tävlingssammanhang, typ OS. Däremot tror jag till viss del att svenska och finska gener kan vara väldigt olika. Nej, nu ska jag släppa dethär :P Ingen fattar nog ändå vad ja menar eftersom jag själv knappt fattar vad jag menar.


Däremot måste jag säga att de e daxx för soumiland besök snart.

People try to take my soul away
But I don't hear the rap that they all say
They try to tell us we don't belong
That's alright, we're millions strong
This is my music, it makes me proud
These are my people and this is my crowd


AUBBEPARTY i helgen föfaaan! :D
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: anna

gaaaaahhh ja dör av partypepp, och det är skola imorgon :<<<<

2009-02-09 @ 23:13:07
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag tycker verkligen att vi ska träffas snart.

talk with Sofia about your studentskiva! :D

Puss <3

2009-02-10 @ 01:58:07
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag tycker verkligen att vi ska träffas snart.

talk with Sofia about your studentskiva! :D

Puss <3

2009-02-10 @ 01:58:08
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0