Sister Sin

På riktigt! Jag är HEL SOLD på Sister Sin's platta Switchblade Serenades för tillfället! Älskar verkligen sångerskan Liv's röst, ger mig nästan rysningar. Utöver det är musiken OTROLIGT bra och gör en verkligen på partyhumör. Synd bara att det är onsdag och att jag käkar penicillin.. I live a hard life ;D Anyway, låten On Parole är bara såååå bra, har lyssnat på den säkert 5 ggr i sträck nu! Jag är relativt ny med Sister Sin som startade som band i början av 2000 talet, but hey, I still like 'em! Dom är helt klart även värda att se live, så gillas musiken försök se en live show, ni blir inte besvikna! (Även om jag tvivlar på att de flesta av er (som jag vet vilka det är) ens gillar musiken)


Måste även säga att Liv e väldigt sexig.

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE
/// CALIFORNIAWHITE, On Parole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0