Trött..

Första dagen tillbaka i skolan efter halsflussen. Kanske borde jag ha lyssnat på vad läkarn sa å stannat hemma denhär veckan också, jag är nämligen jättetrött. Sen kan det förståss bero på att jag inte åkte hem direkt efter skolan eller det faktum att jag knappt ätit något på en vecka. Det jag vet är att jag skulle kunna lägga mig och sova. Tyvärr blir morgondagen troligtvis ännu längre eftersom vi efter skolan ska kolla på grejer till UF-mässan 19-20 feb. kl 14 är det möte om studenten som jag tänkt kan vara bra att gå på. Om jag orkar.

Efter skolan idag var jag på bio med Louise. Vi såg "I taket lyser stjärnor" en film jag endast ville se för att jag gillade boken. Filmen var helt okej. Gillar i 9 fall av 10 inte svenska filmer alls, så helt okej är ett ganska bra betyg.
Om matteprovet... Jaa, vem vet, kanske fixade ett g?

Keep the fukkin hair in shaped!
// CALIFORNIAWHITE
funderar över vilken festival man ska satsa på i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0