Where the fuck is santa?

Börjar vänja mig med dessa lediga måndagar nu måste jag säga. Hur det ska bli sen när ja inte längre kommer ha dom, jaa, jag kommer ju inte vara glad, haha :P Faktum är att man slipper dendär söndags-deprissionen som kan dyka upp när man e ledig måndan. Å på måndan slipper man någon form av deprission eftersom man e så glad över att vara ledig och slippa veckans annars juobbigaste dag. Pratade om just det här med Michelle i fredags. Har hursomhelst, precis som vanligt, inte gjort ett dugg idag. Så länge man inte räknar duscha som nåt värt. Eller, jo, jag har förnyat mitt SKU medlemskap *applåd*

Har hursomhelst kollat på filmen "Where the fuck is santa" med Bam Margera i spetsen. Filmen går i princip ut på att dom ska hitta tomten å ta med honom till Pennsylvania. Bam påstår nämligen att tomten bor i finska lappland (som vi alla vet ÄR sann fakta ) och eftersom ingen annan tror på honom måste han bevisa detta. Det visade sig dock att tomten var på semester på Bahamas så dom tog med sig en random full gubbe istället. Finlands motsvarighet till Jackass The Dudesons (dom började t.o.m innan Jackass ) var med i filmen och dom är helt galna. Hjälp att hitta till tomtens by or whatever får han av blandannat Andy McCoy himself samt en karta ritat på nåns mage av Ville Valo (kartan slutade som tatuering så den skulle sitta kvar) Wellwell, gillar du Bam Margera, se filmen, den e sjuk.

Just nu sitter jag å lyssnar på Baby Janes låt I Don't Care. Very good indeed. One of a Million e dock snäppet bättre ;D Bra som satan e dom iallafall! :)

Penicillinkuren ÄNTLIGEN slut!!! Kanske kan lyckas börja äta normalt igen :P

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0