Bra dag

Idag har jag so far haft en bra dag! Vet inte riktigt varför , men e på bra humör trots att dagen började dåligt med försovning så jag hade totalt 15 minuter på mig innan bussen gick. Kanske e för att de gick rätt bra på matten idag, but who knows? Vet iallafall att jag får ett MVG i Svenska B :)

Jag måste seriöst göra något åt mitt hår! Denna hemska utväxt är inte ett dugg snygg. Det får tyvärr vänta till slutet av månaden, alltså 2 veckor eftersom dom pengar jag har kommer gå till annat. (Alright, de kommer gå till festande, but hey, i'm young!) Sitter för tillfället å kollar på Vänner och Pheobe e verkligen jätterolig! De e avsnittet där hon Rachel och Chandler letar efter Monicas julklappar och när P skriker :"Don't look directly at them" när dom hittar dom. Roligt värre! Ang mitt gitarrspelande måste jag säga att jag faktiskt gör framsteg trots att jag inte riktigt övar särskilt duktigt :P Mina fingrar börjar vänja sig vid strängarna, så får inte lika ont längre ;D

Idag kände jag att ma party pal no1 var tvungen att ge mig mitt long lost pudelnamn!
Meet Zuzzy Blonde every1!
Zuzzy Blonde.. Ligger rätt bra i munnen faktiskt ;D I like it!


Zuzzy Blonde i rullisen påväg till Crazy Nites.

NU känner jag för att störa mina grannar med Mötley Crüe på hög volym!
LIVE YOUR LIFE ON THE WILD SIDE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0