Dröm

Okej, nog med alla helskumma drömmar! Drömmen ja drömde inatt slår ganska många jag haft senaste halvåret iaf.

Först var jag hemma hos Ida på middag. Min kusin Marina var där och så var även Markus från Harry B James. Hände inget särskilt där, men helt plötsligt fick jag ett samtal från Jerker om att jag skulle till USA, och Markus skulle med. Även Anna Aubergine skulle dit, Filippa, Erika och Nic skulle med. När vi kom till USA fick vi veta att vi skulle åka tåg till Texas för nån typ av tävlings skull. Under tågresan bytte jag och Anna kroppar av nån anledning som jag inte kommer ihåg. Vi kom hursomhelst fram tillslut och flyttade in i ett hus där vi skulle bo. Anna och jag påminde ständigt varandra och alla andra om att vi bytt kroppar och ingen tycktes reagera särskilt mkt på det, inte ens vi själva. Vi satt å åt mat allihopa när Nike klev in genom dörren och var jättebrun. Med sig hade hon Miss J Alexander från Top Model som skulle hålla i nån övning. Övningen gick ut på att alla skulle göra perfekta piruetter (skojigt nog var den enda som klarade det Markus). När vi gick upp på golvet där övningen skulle äga rum sa Anna ännu en gång: Kom ihåg att du e jag nu. Helt plötsligt byttes scenen ut och allihopa befann sig mitt i en tjurfäktingsarena. Sen kommer jag inte ihåg nå mer.


Miss J invaderar mina drömmar

Dom senaste 3-4 nätterna har jag drömt om att Nike kommer hem från indien. I miss her :(

Idag gick jag hem från skolan efter filosofin eftersom jag höll på att få migrän. För att göra saken ännu värre missade jag bussen i slussen med typ 2 min å fick vänta en kvart i kylan. Kom hem, la mig å sov å vakna typ nyss. My day so far, interesting, huh? :P

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0