No water!

Kom hem från skolan och bestämde mig för att gå å duscha. DESVÄRRE finns det inget vatten! Inget alls! Anledningen? Jo, dom har lyckats fixa en läcka i nåt rör när dom skulle göra nåt annat så hela kvarnholmen är för tillfället utan vatten. Var nyss ute å hämtade vatten utomhus, festivalfeeling över det. Det är högst obehagligt att vara här för tillfället eftersom det luktar avlopp. Mysigt, eller hur?

Hursomhelst så har skoldan idag vart otroligt seg. Började med 3 timmar bokföring där vi höll på med en minst sagt urtråkig uppgift som vi inte får göra klart under lektionerna nästa vecka eftersom vi ska spela spel. Spel! Ofta jag ens kommer gå till lektionen!  Efter bokföringen hade vi nk. Var tror ni vi var? JO i datasalen! Har tom vart ambitiös och jobbat hela lektionerna vilket aldrig  brukar hända när man e i datorsalar. Sist hade vi filosofi där vi kollade klart på filmen No man's land som vi började se igår. Den handlar om ett krig mellan Serbien och Bosnien där 3 st (1 från "andra sidan") är fast i en skyttegrav mitt i No mans land. En av dom ligger på en mina och får inte röra sig. Helt okej film, lite seg. Hursomhelst har alltså i princip hela dan spenderats framför en skärm.

Ingen höjdardag so far alltså, men ikäll blire crazy crazy crazy crazy nites! :D

Keep the fukkin hair in shape!
///// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas vattnet kommer igång snart då så du slipper lukta avlopp :P

2009-01-09 @ 15:09:33
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0