Rest in Sliiiiiiz 2 nite

Ska alldeles strax dra in till slussen å träffa E för att bege oss till Nalen där det ikväll är Rest in Sleaze festival. Zandra ska köpa Dave tröja, yaa. Ska bli najs ^^ :D

Igår vare då Crazy Nights på HBJ. Kul som vanligt, träffa bekantingar. Blev "trevligt att se dig"-ad av ????. Han sa säkert vem han va men ja pratade med Maria samtidigt så ja hörde inte. Alla känner apa men apa känner ingen :P Känns onödigt att gå in i detalj på kvällen eftersom de hände dom vanliga sakerna i princip :P Hade ett tillfälle att använda mina "skinn" braxxer :)


Mjihihi

Najs kväll indeed, but oh man...!

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: anna

2009-01-31 @ 17:03:36
Postat av: anna

2009-01-31 @ 17:03:49
Postat av: anna

zandraaaaaa

gotta party next week, häng med till harrys då.

nu e ja sjuuk och sjuuukt partysugen, så äru på nästa helg och kompenserar min tråkiga helg jag haft nu? :D hah ja försöker mig på youre all i need på girre för att lätta på tråkigheten ;p

2009-01-31 @ 17:06:03
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0