Sommar-nostalgi

Asså, jag fattar verkligen inte grejen! På Facebook får man ständigt vän-förfrågningar av folk som man inte har nån aning om vilka det är och det irriterar mig! Jag får massa vänförfrågningar från typ turkar. Inte för att det direkt är något fel på turkar, jag har kontakt med en del från turkiet, men jag vill inte få kontakt via fb. Aya, vad ska man göra?

För en stund sen spelade Sanna Hardcore Superstar på radion vilket ledde till att jag direkt började tänka på P&L i somras! Jag har lyssnat på HCSS typ halva helgen, men ändå va de nu som jag kände mig värsta nostalgisk! Jag vill så se dom igen så snart som möjligt!

Jag har insett att jag måste lära mig att stämma girren ordentligt. Tycker nämligen att min låter lite felstämd, men etersom jag inte riktigt vet hur man stämmer den kan ja inte göra nåt åt det. Får tvinga nån att hjälpa mig :P Spela kan jag lära mig själv har jag beslutat mig för iaf. E däremot fortfarande på introt till Merry-Go-Round eftersom jag inte har haft tid att sitta så jättemkt.

Idag e ja ledig :D Ska inte göra nånting alls idag förutom preppa lite för nk imorrn. Men det borde inte ta så jättelång tid. Trevligt nog är svenskan inställd imorrn också vilket innebär sovmorgon, weheii! Det innebär också att SvB nu är slut och jag vet inte alls vad jag får för betyg i kursen vilket e lite nervigt. Ska nog ta å kolla om det trillat in nåt om de på skolmailen.

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller tummarna så in i helvete att det genom nåt mirakel ska finnas biljetter till kryssningen, vill oxå såå se hardcore igen! Det e fan ett band man inte kan se för många gånger känns det som. :D

Och kryssning me dom skulle ju inte va helt fel asså :P

2009-01-12 @ 19:33:34
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0