Usch

Murphy's law; Everything that can go wrong, will go wrong.
Så kan man i princip sammanfatta gårdagen för mig. Mer elelr mindre iaf. Berättade ju om tattoo-zone fiaskot redan och efter det blev dan inte mycket bättre. Trots det var ja på bra humör. Först kom jag sent till ledar-mötet jag var på. Sen var ja tvungen att gå innan det var helt slut eftersom det som vanligt drog över på tiden. Inte hela världen dock. Skulle ta bussen som gick 20.04 från finntorp, and guess what, den va sen! För att den va sen fastnade jag i en broöppning (vem fan e ute å åker båt nu :S) vilket ledde till att jag missade tunnelbanan jag skulle ta. Hoppade på nästa tunnelbana å är i t-centralen när dom säger: Vi måste vänta här 1 minut på vår avgångstid. Sen är det ju t-bane minuter det handlar om vilket inte alls innebär 1 minut. Sprang sen i princip från t-banan till bion och kom fram nån minut efter halv, filmen började halv. Såg ju då Bride Wars och måste säga att jag blev ordentligt besviken. Trodde den skulle va rolig, men nej så fel jag hade! Endast 2 ggr var den rolig under den tid den höll på. 2/5 får den av mig, ha inte för höga förväntningar på rolig film säger jag. Efter bion skulle vi till Dovas men det var karaoke så vi drog därifrån för att åka till nåt ställe vid Fridhemsplan. Hittade inte stället så vi gick in till St Eriksplan å tog t-banan tillbaka. Jag bestämde mig för att dra hem istället eftersom mina bussar snart skulle sluta gå iaf. Dom andra drog till Dovas. På bussen träffade ja på folk som övertalade mig till "Hemmafest" å de va naajs :D Men idag mår jag bläää.

Ikväll ska jag till Aubbe å ha filmkväll :D Ska bli mys <3

Keep the fukkin hair in shape!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0