Festa?

Blev på ett konstigt glatt humör helt plötsligt! Har känt mig allmänt nere och grinig sen Rockweekend. Inte det roligaste sällskapet alltså. Men nu fick jag lust att göra nånting kul, nån som vill festa? Okej, otroligt begränsat med pengar, ändrar frågan. Nån som vill hemmafesta? ;) Haha

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte iväg till banken för att sätta in pengar från ett utbetalningskort. Träffade sen E och fixade biljetter till Harry Potter på torsdag. Kom hem och snackade med D som snart hade hunnit hem efter att ha slaggat här. (Med anledningen; jag kan inte sova hos Joel, för då pker jag fast för rattfylla imorgon) Trots mitt ganska dystra humör hade jag en najs kväll med pizza och allmänt chillande. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på spelningslistan vid namn jdwigr på spotify (ja, jag har inte fantasi nog att komma på namn) och för tillfället är det KISS som spelas. Najs! Dock gör inte den musiken mig på mindre partyhumör, fan att man inte hade mer pengar! Annars hade Harrys lätt stått på kvällens schema! Fan, klockan är bara halv åtta, det är inte ens för sent för att börja! *Det är nåt fel på mig*

Wellwell. Bjussar på lite bilder!


Jag, E å en tajte dude från Rockweekend

Påväg till HBJ, man kan göra mkt kul med denna bänk. Gollum? :P

Jag är fullt kapabel att se normal ut ;D

Jag svär, jag är inte den skyldige :P Ärligt!

Wow, en bild där man ser normal ut! :O

Seriöst, någon som vill hitta på nåt innan jag hoppar ut genom fönstret av uttråkig-het?!?

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha, jag bad ju honom faktiskt om pussmärket :P

fördelen me det är att läppstiftet faktiskt går att få bort, istället för om det sitter på ens läppar ;D

2009-07-14 @ 19:55:05
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0