Jobb jobb och åter jobb

Usch nu blir jag ledsen :( Läste nyss att Pretty Boy Floyd ställt in sitt gig nästa vecka. Jag som hade fixat ledigt från jobbet och allt dagen efter. Hade vart så enormt skoj att se dom... Wellwell, Lovestain spelar fortfarande, kan alltid dra och se dom ;D

Andra dagen på jobbet nu avklarad. Är betydligt mycket piggare idag än jag var igår efter jobbet. Detta trots att varorna kom idag (Plocka in varor = mycket mer jobb). Rosa jobbade iofs idag vilket är najs, då slipper jag duka, haha :P Inte lika mkt att diska heller! Imorn är det pasta vilket betyder att jag slipper skala potatis, woho! :D Måste säga att jag nästan längtar till på måndag då ja e ledig, haha :P Emmelie berättade att hon jobbar imorn å sen går på semester. :< Trist, ja gillar att jobba med henne.

Imorn blire även Harrys! Tänker fan inte missa en fredagkväll bara för att ja råkar jobba på lördan! Sådeså! ;D Nu ska ja fixa ordning lite te! Snodde med mig några påsar söder-te från jobbet, mums! :D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Var jobbar du? :)

kram!

2009-07-30 @ 20:53:19
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: elina

Oj har dom ställt in? Det va synd... :S

Crazy crazy nights ikväll!!!! ;D

2009-07-31 @ 17:35:56
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

så tråkigt att dom ställt in :(:(

2009-08-01 @ 14:33:16
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0