Reminisce

Såg nyss lite bilder från E:s resa där dom blandannat åkte igenom vackra österrike. Började då tänka på en av de mest speciella veckorna i mitt liv, en vecka i Augusti 06 när jag och massa andra ungdomsledare åkte till Tyskland och Österrike. I österrike var det vandring i alperna som stod på schemat och det är verkligen något jag skulle kunna göra om, sällan jag sett något vackrare än de österriskiska aplerna. Tänkte dra upp lite bilder från resan.


Vad sägs om den utsikten? =)

Har ingen bild på utsikten från hotellet, men denna är någonlunda lik, minus all mark som syns. Endast berg med molnen lågt, otroligt vackert.

Vi vandrade upp till Livets Källa där vattnet var otrooligt gott. Emil och några fler bestämde sig för att ta ett dopp i det iskalla vattnet.

I en skog påväg ner från Livets källa om ja inte minns fel.

I Berlin besteg Ronny Berlin muren ;D

Hela mitt härliga resesällskap hemkomna.

Jag har verkligen gjort en del väldigt speciella saker med kyrkan. Folk får ofta för sig att jag är nån typ av galen kristen som inte gör något annat än att be. Jag är egentligen inte särskilt troende, eller iaf inte "Bibeln-troende", men jag gillar det jag gör. Fick frågan en gång om jag inte skäms för att berätta att jag är ungdomsledare, men ser absolut ingen anledning att skämmas. Okej, ja kanske är en den sista folk skulle föreställa sig som aktiv inom svenska kyrkan, but what the hell, Alice Cooper e kristen! ;)

Kristen hårdrockare som gillar Harry Potter och Liftarens Guide till Galaxen böckerna, hell yeah ;D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Anna

coolt med berlinmuren!

2009-07-02 @ 20:32:17
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0