Röckwiikend

                                                                       Med denna gåva vill vi fira Studenten 2009
                                                                     Silversmycket tilldelas exklusivt dem som har
                                                                     avslutat sina studier på Cybergymnasiet med
                                                                         högskolebehörighet. Det är framtaget av
                                                                        silversmeden Carl Niclas Larsson (Gräsö)
                                                                         och avbildar skolans varumärkessymbol.

                                                                          Vi hoppas att du har haft en lärorik
                                                                          och rolig studietid hos oss och vill
                                                                              önska dig lycka i framtiden.

Fick ett litet paket idag som visade sig vara från skolan. Gåvan är ett halssmycke med skolans symbol. Lite kul är att det var en av grejerna som de med högst betyg inom linjerna fick, betyder det att dom har dubbel uppsättning nu? ;D Men jag tycker iaf att det var en ganska fin present, kan va kul att ha :) Däremot måste jag säga att efter "brevet" (ovan) som var med var det en del som gick ut utan högskolebehörighet, nån annan som får det intrycket? :P


Visst e de lite fint? (:

Nu däremot är det packning som står på schemat! Rockweekend, baby!! För närvarande ser min säng ut såhär:

En enda röra vill säga! Men, jag har faktiskt ordning i kaoset ;D Det viktigaste e ju helt klart sprit + tält, haha

Var å såd Ice Age 3 idag med Elina. Förvånansvärt bra faktiskt. Kan indetifiera mig lite med Buck, om de e nån som sett den å vet va ja menar :P Bästa repliken:

Buck: Det låter som om blåsten bratar!
Eddie och/eller Crash: Va!?! Vad säger den?
Buck: Hur ska jag kunna veta det, jag är inte blåst!

Typisk Zandra kommentar där, haha :D

Let's roll!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0