Bakk from hålan

De senaste dagarna har spenderats hos papi i lilla Gimo. Behövde verkligen komma iväg lite grann, för nu är jag så otroligt mkt mer pepp på allt Sthlm har att erbjuda, huahe! Har inte hänt något särskilt spännande där. Har även lyckats bränna näsan :< Men kul att få lite färg iaf, haha :P Fick även träffa min brorsdotter Enya för första gången. Hon va väl ganska söt, för att vara så liten. Egentligen tycker jag inte barn blir söta förns dom är ett par månader gamla, haha :P Hade även en väldigt intense diskussion med Maggan (nån bekant till Sointu i think) om tatueringar. :P Hon hade ju inte sett min ros förut så :P

Imorgon blir det grillning och nästa vecka Peace and Love! :D Najse som fan! Har dock en del jag måste fixa innan P&L, men det viktigaste är iaf klart; tältet är hämtat från E, luftmadrass och sovsäck upphämtat från källaren och självklart dricka är fixat! Så alltså lite smågrejer kvar ;D

Det verkar inte som om vi blir särskilt många imorn, så om de e nån som inte har några planer för midsommar e det bara att komma förbi, haha :P kl 19 kör vi igång på kvarnholmen ;D :P

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0