Blev inget med Dynazty

Friday Night is party night! Iaf under de senaste, hörrm, 10 veckorna kanke? Damn, kanske borde dra ner på festandet, haha :P HUrsomhelst kom Nike och Elina hit runt 7 för förfest med överblivet bubbelvin från min student. Det var riktigt mys, kolla lite gamla pixx och snacka skit! Vid halv 9 bordade vi bussen för att åka och se Dynazty på nalen. Väl där kom vi fram till att vi inte riktigt ville gå in (dels för att jag var extremt kissnödig och störde dom med att berätta det hela tiden ;D) så vi drog direkt till Harrys istället. Fick kommentaren av Peter att vi var tidiga :P Hade en najs partykväll, dock utan majoriteten av de stammisar som brukar synas där.


Jag med skum min och E på Harrys :)

När de stängde drog vi vidare till Heavens Gate. Hade nästan kunnat strunta i det, för jag var så jefla trött att jag för det första satt 99  % av tiden där och sen dessutom var väldigt nära att somna mot en viss Mr axel :P Drog ett par minuter innan de stängde. Somnade till och med till när vi åkte bussen till Elina efteråt :P


Jag och E på Heavens Gate runt 4 kanske, inte undra på att man ser sleten ut :P

Igår vare fest me J, D och lite andra dudes % girlz. Skoj, men det blev lite skumt slut.
Nu ska ja snart till bussen å träffa E. Glöm inte att bussarna gått över till sommartidtabellen everyone!


Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE
lägger säkert upp fler bilder från i fredags sen. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va så mysigt o träffa er :) Puss!

2009-06-14 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0