Caught in Despair

Denna dag blev inte alls som planerat. Hade planerat att träffa lite polare, men det blev inte av eftersom alla (inklusive jag själv) inte riktigt kände för att masa ut sig i regnet. No sir! Blev en lugn hemma-dag med vänner-tittande, telefonprat och najsig musik. Var säkert lika bra att de inte blev nåt idag eftersom det blir utgång ikväll. :D Yes, ikväll blir det först Dynazty som har release av sitt debutalbum på Nalen sen troligtvis följt av Harrys. Har sett Dynazty spela 2 ggr förut. Hade inte ens vetat om giget om dom inte hade berättat om den förra helgen, sån bra koll har man!

Sen kan jag meddela för er som är intresserade (och inte redan vet det) att Crashdïet hittat en ny sångare. Vet dock inte vem, det ska meddelas i Juli. Men han sjunger bra i nya demon "Caught in Despair". Den finns att ladda ner på deras hemsida. Najse dude!

Sitter just nu och laddar för kvällen med Mötley Crües "Stick to your guns" på hög volym och har det najs. Börjar bli dags att besluta vad som ska sättas på kroppen för kvällen. Än har jag tid på mig, haha :P Men ni kan inte ana hur mycket jag längtar till Crüe i sommar! Shiat säger ja bara! Funderingar över hur de blir med camp dock. Nån som ska till Peace & Love och vill ha ett camp ihop med mig och Aubbsbabe? ;D

Nu ska jag avboka körlektion och omboka tandläkartid eftersom nästa vecka helt enkelt inte funkar. ;D

Hare najs dudes & TAJTE UP YOUR PANTS!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hörrö, inte troligtvis, vi ska faan till harrys idag!! vi har lovat både peter å hagge ju ;D

2009-06-12 @ 16:52:48
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

have fun på harrys ;D;D

2009-06-12 @ 20:48:57
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0