Förstår inte..

Något jag verkligen inte förstår är den ständiga hysterin kring Robert Pattison! Seriöst, överallt kan man läsa/tvingas höra om hur snygg,bra,sexig osv han är! Är det bara jag som absolut inte förstår denna hysteri med den människan? Jag kommer ihåg att jag blev besviken när han spelade Cedric Diggory i HP 4 filmen. Hallå, Cedric ska vara snygg liksom! Skulle folk gilla Twilight så mkt om dom inte tyckte han var snygg? Knappast. Okej, han är väl inte ful direkt, men tycker inte heller han är snygg. Men för all del, tyck han här snygg,bra,sexig om ni känner för det, har absolut inget emot folk som gillar Pattison, men jag vill gärna slippa höra det överallt.


Hmm, nej inte så snygg enligt mig. Tacka vettja Nikki Sixx och hans het-het ;D


Nikki Sixx, JA TACK! Skulle vara en utmärkt studentpresent ;D

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

haha håller helt med, det e som hela zac efron-hysterin.. orka liksom :P

Grattis till student idag btw! ;D

2009-06-05 @ 10:55:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

nikki sixx som studentpresent skulle vara alldeles förträffligt duude ;) skullent banga!!

2009-06-07 @ 18:24:23
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahah ÅH TACK! Äntligen! Jag är så sjukt trött på den där Robert Pattinsson eller vad han nu heter! Herregud. Tack. Bra inlägg! :-D

2009-06-24 @ 15:44:24
URL: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0