Känns bättre

Efter studenten har jag känt mig lite konstig till mods och inte riktigt vetat varken ut eller in. Idag träffade jag S och satt allmänt och pratade lite om framtiden med universitetsstudier och måste säga att jag känner mig massor med bättre nu. Jag tror att min knasiga tomhet har haft lite att göra med rädsla att tappa kontakten med gamla gymnasievänner, men jag tycker det verkar som att det kommer fungera ganska bra. Jag vet redan nu att jag kommer tappa kontakten med vissa, men dom som kommer finnas kvar betyder massvis! <3

Såg flera flak inne i stan idag, och jag skojar inte när jag säger att jag blev avis! Seriöst, att åka flak var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Kommer never EVER glömma bort 5 juni 2009! Det var en otroligt bra dag!


<3 Så kuul, kommer saaakna! <3<3<3<3

Ikväll blire fääästa med kusin som fyller 18! Säg grattis till henne! :)

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

grattis ela!!

festa me meeej oxåå btw ;D

2009-06-10 @ 17:07:39
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0