Packish

Självklart blev det inte som planerat på midsommar. Engångsgrillen funkade inte och jag hade kol i halva fejset efter att ha försökt tända den. Vi gick då in till mig och körde med elgrillen istället. Första gången jag använde den, fick den i julklapp för typ 2 år sen. Det gick bra ändå, förutom att jag inte alls var hungrig. Hade vart å käka + dricka lite innan med lite najs folk. Wellwell. Vi var hos mig några timmar kanske innan det (inte särskilt förvånande nog) bar av till harrys för mig och Anna. :P Det var ganska lite folk där och få stammisar. Däremot träffade vi på Jennyfer Star. Fattade dock inte att det var hon förän aubbs informerade mig om det :P Visst tycker jag hon e jättebra, men jag lyssnar inte på hennes musik så mycket. Det var en rolig kväll/natt även om jag hade mina konstigheter i huvudet som jag inte kan släppa.. DAMN! Jag förtjänar bättre!

Idag vaknade jag vid halv 10 och i princip flög upp ur sängen. Av någon anledning fick jag nästan panik för att jag inte hade börjat packa till P&L än. Well, nu är klockan typ 12 och jag har i princip packat klart :P Klädmässigt iaf. :D Imorgon åker vi! FAAN va najs det kommer bli! Försök bara inte få tag på mig, för det kommer inte lyckas :P med 90 % säkerhet kommer jag ha mobilen avstängs stora delar av tiden för att spara batteri. Om jag inte tar med en extra mobil, haha :P Sitter för närvarande och undrar om jag kan tänka mig offra en kudde. Det är ganska så otajt att inte ha kudde när man sover. Sen kör man ju lyx-camping med luftmadrass, haha :P Men har man ryggproblem så har man. ;D

Mötley Crüe!!!!

Om jag hinner kanske jag skriver senare idag eller imorgon innan jag åker. Annars är jag tillbaka på söndag! :D

och..
PRAY FOR US ON THE WILD SIDE!


///// CALIFORNIAWHITE
är PEACE AND LOVE PEPPEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0