Solsken och båtåkning

Igår hade jag en av de roligaste dagarna på länge! Var ute i skärgården med J och lite av hans polare med en snubbe som heter Roberts båt! Verkligen hur mysigt som helst var det att åka runt, har verkligen saknat att ha tillgång till båt! (Pappa har haft både motorbåt och segelbåt, men båda är sålda sen ett par år tillbaka) Det dracks ganska flitigt från mångas sida (dock ej för vår kapten, haha) vilket ledde till spontandopp (= ikastad). Årets första dopp, haha :P Till min enorma lycka kan jag även meddela att jag fick Tommy Lees auograf! J hade nämligen fått den under Tommys lilla cykeläventyr här i stan förra veckan. Otroligt snällt att jag fick den tyckte jag! Fast, det skulle vara lite roligare om man fått den personligen, but I take what I can get ;D Hursomhelst var förklaringen till hans snällhet att han hade hört ryktesvägen att P&L i princip vart ett fiasko. Undrar lite hur det gick till dock, pratade inte med särskilt många om det. Wellwell.

Enda nackdelen med den lilla båtturen är min bränna. Har bränt mig ganska rejält (känns det som). Har idag inte ens kunnat ha Bh med bh-band eftersom det gör så ont. Illa! Har idag iaf haft en mysig dag med mami. Först gick vi runt i stan och kikade i affärer följt av biobesök. Vi såg filmen "Paul Blart: Mall cop". Den var faktiskt riktigt rolig. =)


Efter filmen kom vi fram till att vi skulle grilla lite idag så när vi kom hem grillade vi med min elgrill och satt ute på balkongen och åt. Hur mysigt som helst, ibland är det riktigt kul att umgås lite med sina föräldrar.

Just nu sitter jag och lyssnar på Backyard Babies och halvt funderar på att tacka ja till erbjudandet om hemmafest ikväll. Fast tror jag skippar det faktiskt och kör en lugn hemmakväll istället. Vi får se helt enkelt :)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0