Studenten dårå

Har verkligen inte orkat blogga de senaste dagarna, ber om ursäkt för det. Men i fredags var den stora dagen, jag tog studenten! :D Orkar inte riktigt gå igenom i detalj vad som hände så kör väl några highlights. Skumpafrukost hos Angelica började vi med. Efter det var det dags för skolan (dit jag åkte med 3 miljarder ballonger ungefär som vi skulle ha till flaket men sen typ inte använde) där vi först fick höra lite allmänt om dagen (var inte direkt uppmärksam, var liksom inte nykter, haha) följt av fotografering. Efter det var det dags för aulan med underhållning osv. Sen lunch där vi fick seriösa big big mackan. Efter det följde det absolut viktigaste; UTSPRING! :D Vi sprang ju ut först dårååå ;D Lite snack med familj som kommit dit sen var de dags för flak! 90-tals nostalgi people! Jag snackar Spice Girls, Aqua osv ;D Skojskojskoj! Åkte hem efter flaket och började göra mig iordning till skivan (och drack lite mer). Sen bar det av för mig, Ida, Pia, Elina och kuusin Johanna till slussen för att möta upp alla och ta båten in till Lejonbacken och Cybers slutskiva. Visst var det ganska skoj där, men drog ganska snabbt. Tyckte nämligen drickan var alldeles för syr, dessutom hade jag mer eller mindre lovat folk att ja skulle komma till Harrys. Så blev det, jag, Johanna, Elina och Aubbsbabs drog dit. (Efter en lyft-kram av john, haha) Träffade på lite vanligt folk, inte så många dock. Fick grattis av DJ, mwaaa ;D


de 4 muskutörerna like back in da dais <3

Jag å kusiiiiiin <3<3<3<3

Gissa vems lipstikk, hahaha

På lördan hade jag min studentmottagning, hade inte hunnit ha den på fredan. Släktsnack, inte särskilt spännande. Kan däremot dra i korthet vad ja fick för presenter :D Cash, ofcourse, vilket e najs för de behövdes. Fick även en ny kamera :D Lite smycken, blandannat ett jättefint handgjort smycke av renhorn och nån bark. Smycket betyder "Till min dotter" och är verkligen huuur fint som helst! Kan ladda upp bild sen, om jag kommer ihåg.

Idag har jag vart en snäll liten flicka och vart på högmässa i kyrkan. Är ju ungdomsledare till konf grupper, för er som inte visste det. Var nån typ av "ledar mottagning" för oss som gått en "extra" utbildning utöver den församlingen har. Efterr mässan satt jag och fikade lite med Ylva och Zebbe. Jag och Z hamnade i en intensiv diskussion om Sthlm och GBG som handlade om hur öppna människor är. Han verkade inte riktigt vara glad över sthlm, så jag kände att min vackra stad behövde försvaras. Åkte sen in till stan med Mikaela, Ida och Jenni där vi smakade på sthlm.

Peter (vakt, Harrys)var för övrigt skojig i fredags. Ungefär såhär va de väl:
E (Till P) - Vi ses nästa helg!
P- Eller imorgon!
E- Nej, vi har inte råd imorgon, nästa helg!
P- Eller imorgon!
 haha

Nu har jag massvis av sömn att ta igen. På 3 dygn har jag sovit max 13 timmar. Not good...


Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

känner mig hedrad att jag räknas som familj (utspringet) ;D

och ja peter e fan rolig, nu har jag ju lovat att vi kommer nästa helg :P

2009-06-07 @ 22:39:21
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahahasa studenten!!1 :D:D

2009-06-08 @ 05:25:27
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Anna

we are braaaaaaa ;D

2009-06-08 @ 05:26:06
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0