Torsdag 4 juni

Idag är det på dagen 2 år sedan jag började blogga! Så alltså fyller CALIFORNIAWHITE 2 år idag, säg grattis ;) Tycker det är duktigt av mig som hållt bloggen aktiv i 2 år, jag är nämligen en sån som har problem att hålla saker igång länge. Har heller inga planer på att sluta blogga på ett tag heller! För 2 år sedan när jag startade bloggen hade jag nyligen vart och sett Crashdïet spela på tantogården. Det var det första med dom jag hörde med Twisted på sång. Kommer ihåg att han hade problem att hålla sig kvar på den lilla scenen tantogården har, haha :P

Idag var jag i skolan och lämnade tillbaka skolböcker. Svenne (vaktmästaren) började snacka om att det var jättebra att jag lämnade tillbaka dom eftersom jag annars hade fått en räkning på typ 1000 spänn (för 3 böcker). Frågan är bara varför jag skulle vela behålla skolböckerna ;P Har iofs kvar böcker från Ekliden där jag gick i 7an och 8an men ;) Efter det åkte jag in till stan för att köpa strumpbyxor. Hade planerat att köpa ett par leopardmönstrade lila leggings från Cubus, men det fanns inte rätt storlek :'( Men köpte iaf 2 par strumpbyxor och ett par typ leggings, måste ha lite alternativ till vad jag ska ha på mig imorn jue ;D

Asså systembolaget har alltid så skumma reklamer. Förut va de ju alla domdär med folk som försökte övertala sina föräldrar med konstiga anledningar att dom skulle köpa ut åt dom. Nu har dom ju dendär med festen och folk som klättrar på stegar å skit. Där det i slutet står "Nä, så går det nog inte till". Min poäng är att det visst kan gå till så. Alla ungdomar är inte sådana som ska festa och supa hela tiden. Och alla är inte såna som går med på vad som helst på fyllan. Sådeså :P

Nu ska jag städa resten av lägenheten :<

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE
tar studenten imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: elina

GRATTIS!!! :D

hahaha jaa de va fan kul på tanto! han fick ju klättra runt i takgrejerna för å göra av me sin energi haha :P

2009-06-04 @ 16:28:33
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0