Bring me the whiskey

Jag ska verkligen inte skriva uppsatser om saker som gör mig upprörd! Håller för tillfället på med min radiokrönika som handlar om biljetteländet till storkonserter like Metallica, AC/DC och typ Maiden. Sånna som säljer slut på ingen tid alls you know? Kanske inte, hårdrocken är ju trots allt värst drabbad. Vet inte hur många av er som kallar er för rockers ;D Wellwell får hoppas att jag lyckas begränsa mig och inte babblar på om det i 3 timmar :P Får väl annars ta och skriva av mig lite här ;D Lär inte skriva klart den idag därmot, den ska ju trots allt inte in förrns imorn kväll 23.59, och jag verkar ju inte ha några andra planer som det ser ut just nu.

I låten Rebel on The Run med Hanoi Rocks sjunger Mike Monroe "Bring me the whiskey". Det ska bli mitt nya motto tror jag.

This is kinda cool! För första gången på flera veckor är jag riktigt ordentligt partypepp. Och vad ska jag göra i helgen? TA DET LUGNT! Suck. Ingen jag känner som vill parta där jag brukar parta (Harrys, ja) har råd, befinner sig i stockholm eller alla andra möjliga ursäkter. Nästa helg, well, då e ja gone på läger. Så, den 27e e de bakk on trakk. Kommer förlora denna party-pepphet 72 gånger om innan dess. Menmen. My life suxx frpm time to time.

De blir tajt partande på Peeeeace and löööv istället som ma deaar fågelskådar aubergine told me

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE says Bring me the whiskey!

Kommentarer
Postat av: anna

huehuehue fuck yea :D

2009-03-13 @ 14:20:44
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0