Gäsp

För tillfället är jag TRÖTT! Hade tänkt påbörja krönikan idag, men det kommer inte gå så länge ingen helt plötsligt skulle droppa förbi med en stor påse godis. Var ju nämligen å fyllde i det som behövdes på min tatuering, vilket var ganska mycket. Kan lägga upp en bild imorrn, den är för tillfället skyddad av plast så man ser inte ordentligt. Måste säga att det gjorde väääldigt mycket mer ont denhär gången än det gjort innan! Vet inte riktigt varför det blev så. Informerade min tatuerare om det å han bara skratta :P Hursomhelst, dedär om att det är konturerna som gör mest ont? BULLSHIT! Ifylnning är mycket mer ajaj tycker jag. Linjerna känns knappt. Tycker jag.

Angående tajtsen ja skrev om i förra inlägget så kan ja inte riktigt beskriva hur dom såg ut. Den enda som kanske skulle förstå mina skumma förklaringar skulle nog vara Elina eftersom hon vanligtvis fattar alla mina störda förklaringar. Men sleaze var dom iallafall!

Nån som vet vad en poop (till båtar) är?

Over N Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

haha förmodligen men det är för att vi e störda på samma sätt vi två :P

testa å förklara så får vi se om jag fattar ;P

2009-03-11 @ 19:00:08
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0