Less

Nu är jag bara såå less på plugget! Hela dagen idag har gått åt till nk plugg, och helt ärligt är jag inte mkt klokare nu än jag var vid 12 tiden när ja började. Snacka om att slösa bort en dag! Inte för att jag kan göra något annat, jag måste ju liksom vila efter lördagmorgonens spännande händelse. Stressa ska jag ju inte heller göra. Detta är däremot lättare sagt än gjort då man endast har dryga 3 månader kvar i skolan! Känns kort men ändå långt. Tiden kommer säkert snigla fram eftersom det inte är ett enda ämne i skolan som är roligt för tillfället. Vilket gör en ännu mer less.

Jag behöver ha kul! Jag behöver bara kunna slappna av och göra vad jag känner för! Desvärre är det exakt vad jag inte kan göra! Ge mig en siesta på livstid, tack!

Tillbaka till plugg.
Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0