Mick Mars, where are you?

I can't find it! Saknar en poster på MIck Mars så att min vägg kan se normal ut, men nej, den finns ingenstans! Har kollat i alla affärer jag kunnat tänka mig att den skulle kunna finnas! Inte har jag lyckats hitta den på nätet heller, så min vägg fortsätter se ful å konstig ut. Får nog ta och ge upp hoppet på att nånsin finna honom och ta och möblera om affischerna.

Var hur som helst i stan mit mama idag. <3 Började med besök hos tygaffär för att hitta tyg till min studentklänning. Ja, ni läste rätt, CALIFORNIAWHITE som inte haft på sig klänning sen hon var 11 ska ha klänning! Den är däremot inte vit, jagmenar man kan inte sjunka hur lågt som helst. Vet även nu modell och så, jag tror det kommer bli jättebra. För er som inte vet det kan jag informera om att min mamma ska sy min klänning, dels för att jag är allmänt anti klänningar till mig själv och därför ovillig att köpa en, och dels för att jag själv är HELT värdelös på att sy. Mitt enda G från högstadiet: Syslöjd! Allt annat högre. (MVG i matte, undrar lite nu hur det kommer sig att jag nånsin haft det :S)

Efter att ha köpt tyg gick vi och åt lunch följt av allmänt runtkollande i affärer (blandannat i jakt på Mick Mars). Inne på Åhléns kollade vi på bokrean och hittade en rolik kokbok vid namn Rockköket. Faktiskt väldigt rolig, till varje recept finns det information om vilken låt/band som inspirerade till receptet samt tips på vad man ska lyssna på när man lagar det. Boken innehåller även drinkar som heter bla. W.A.S.P. , Ebba Grön och Black Sabbath. Skojjigt värre!

:)

Kruxet är nu däremot att jag faktiskt måste laga nån av rätterna också. Det var villkoret på att jag skulle få den. Fast det löser sig säkert, det mesta verkar jättegott. Blandannat finns det whiskey-gratinerat sumthin'. Kommer inte ihåg vad.

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAHWITE

Kommentarer
Postat av: E

du kan få laga mat till mig nångång ;P

2009-03-16 @ 19:35:34
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hah! Fan va tajt kokbok dude!

2009-03-16 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0