Otroligt värd dag!

Det var verkligen inte särskilt nödvändigt att jag gick till skolan idag! Gjorde ingenting på första lektionen. (Datasal lektion, duuh) Den följdes av 2 timmars håltimme som spenderades sittandes på ett café. Nu ska vi hålla på med en uppgift jag typ är klar med i en timme. Värt, eller hur? Fick nyss tillbaka mitt självporträtt i infolayout, MVG, visst e jag ägande bra? ;)

Idag ska jag hursomhelst och hämta ut mitt nya leg! Äntligen säger jag bara, är typ 13 på mitt gamla. Slipper man påpekandet från vakterna att man ser liten ut! Ikväll är det party som gäller! Är däremot inte jätte partysugen, men det löser sig väl.

KEEP IT SLEAZY!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0