Power metal

Vet inte riktigt vad det är med snö och vinter, men av nån anledning lyssnar jag mer på power metal under vintern. Det är på någonsätt mer stämningsfullt tycker jag. Passar mitt humör ganska bra oavsett vilket humör jag råkar vara på. För tillfället är det band jag lyssnar mest på Firewind. Kvalité mina vänner, kvalité är definitivt vad man kan säga om standarden på musiken! Lyssna in er på dom vettja! DO IT!

Topp 3 powermetal band just nu
1. Firewind
2. Sonata Arctica
3. Serenity ( den rösten, wow!)

Topp 5 powermetal låtar just nu
1. Firewind - Before the storm (intstrumental)
2. Serenity - Circle of my 2nd life
3. Firewind - Head up High
4. Sonata Arctica - Letter to Dana
5. Firewind - Into the fire

Yayaya sådeså! Var ju iaf och körde tidigare idag. Det gick bra, men damn, nu e man nästan 5000 kr fattigare, It suxx balle! Men, vad ska man göra liksom? På tal om ballar måste jag bara dela med mig av detta! My dear friend (vars namn jag utelämnar av extrem snällhet) är numera den stolta ägaren av en fylletatuerad- balle på högra smalbenet. Det enda jag kunde göra när personen berätta de för mig var att bryta ihop alá extrem skrattattack! Skickade även bild å det är ingen vacker syn! Tur iallafall så skulle det gå och göra en cover-up. Annars hade det vart synd. Lite.

På tal om tatueringar lovade jag lägga upp en bild på min som ifylldes igår. Bilden är inte särskilt bra då den dels är svullen fortfarande och dels för att jag alldeles nyss smörjde in den vilket blixten reflekerades i.


There you go!

Time to radio-manus krönika writing, blöö

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE säger Keep your head up high!

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag lyssnar alltid på The Gathering under hösten och vintern, främst hösten. I alla fall så lyssnar jag mycket mer på dem den årstiden! Så du är inte ensam om att "byta" musiksmak med säsongen.

2009-03-12 @ 18:41:56
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0