Unagi och förnyelse av legitimation

Nk provet gick ganska bra. Tror jag iallafall, det kändes helt okej. Efter skolan idag åkte jag in till forum med mamma för att förnya mitt leg då mitt slutar gälla den 29e. Blev påmind om det sist ja va ute av vakten :P Mamma blev lite butter över att hon fick betala mkt mer för sitt leg än ja behövde för mitt. Efter besöket på banken gick vi och åt och kikade i lite affärer. Hittade ett par skor på rea, men dom va lite för trånga. Klart jag inte har tur, de e för mkt att begära. Köpte däremot säsong 6 av vänner. Unagi you knooow ;D

Har för tillfället kusinbarn, kusin + pojkvän här. På något sätt har jag blivit frivilligt anmäld att följa med pojkvän till ambassaden för att fixa pass. Det ska alltså ta en av mina värdefulla lediga eftermiddagar! Fredag uppenbarligen verkar det som eftersom ons torsd em e bizi bizi för min del! But that's how I like it! Synd synd att pengarna e begränsade för tillfället, såg ett bar riktigt sleaziga tights idag and I want them! Synd bara att ja inte ens kommer ihåg vart jag såg dom :S Övertalade även mamma att beställa lite filmer åt mig! Får filmer / serier snabbare än jag hinner titta på dom!

KEEP IT SLEAZY!




/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: anna

hur såg tajtsen ut dude? ;>

var det auberginer på dom? hueah

puss

2009-03-11 @ 09:18:24
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0