Uppdatering (känner att allt fler inlägg får denna rubrik)

Vissa perioder har jag märkt att jag inte bloggar alls. Ber om ursäkt. Min ursäkt denna gång är helt enkelt den att jag inte ens orkat sitta vid datorn. Verkar däremot inte som att ni ännu gett upp hoppet att kolla efter uppdatering vilket glädjer mig. Sen hur min blogg nu kan dra så många läsare förvånar mig eftersom jag tycker att jag sällan har något intressant att säga.

Några av ersom står mig nära kanske märkt att ja vart lite.. well, abscent när ni pratat med mig nu dom senaste dagarna. Vill bara säga att nej, jag mår inte bra, men de e mest förkylning + magproblems fel, inget psykiskt. Ingen allvarligt sådant iaf, bara massa småsaker som förstorats upp. Vill inte gå in så mkt på det här eftersom jag inte vill deprimera er, haha :P

Den gyllene lösningen verkar mycket för min del med samtliga promblem, irritationsobjekt osv bestå av musik! Musik får mig att må bra. Musik får mig att slappna av. Tacka vettja musiken, den förgyller verkligen ens vardag! För tillfället sitter jag och lyssnar på grekiska power-metal bandet Firewind. Very good indeed. Skulle sätta in en youtube-video, men gör det inte eftersom min blogg fukkade sist jag gjorde det. Bara att kolla på youtube om ni e intresserade. Det är helt klart värt det! Gitarristen spelar som en gud! Gus G heter han och TRO mig när jag säger att han och hans Firewind verkligen ökar kvalitén på dagens metal-scen med sin utmärkta musik. Får ni en chans att se dessa pojkar live, ta den! Väldigt tight liveband.


Gus G och hans Firewind på Klubben 1/5.08 (supportade Kamelot)

Hursomhelst var jag has läkarn idag och kollade upp mitt knä. (riite, har inte berättat det, i fredags blev jag halvt tacklad i slussen, tog sänder mina nya jeans, skrapade upp knät samt fick en ordentlig smäll som ledde till förminskad rörlighet) Det var inget allvarligt thank god! Däremot rekommenderade han att jag ska undvika stödja för mycket på det i ungefär 3 dar till svullnaden gått tillbaka. As if, jag har skola imorn!

För övrigt är det i princip bara 3 små månader kvar till studenten. 3!!! Ja, det innebör att det är dags för att helt enkelt säga OH MY fukkin GOD!!! Inzaaaane, kan ni fatta det?? Började ju alldeles nyss högstadiet liksom...


Kan ni fatta att de snart är vår tur?

Nästa vecka på onsdag är det (minst sagt) ÄNTLIGEN dags att hamna under nålen igen och göra klart min ros! Det har blivit uppskjutet konstant av flertalet olika anledningar. Men nu ska det inte få göra det!

Usch nu kan jag inte sitta här längre, mitt knä klarar de helt enkelt inte! Han kunde gett mig nått för det kan tyckas... :(

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE want to get back on trakk...

Kommentarer
Postat av: elina

musik är bäst helt enkelt, så är det bara! även om man inte vill deprimera nån annan me sina problem kan man aldrig deprimera musiken så det e bara å lyssna utav helvete. :P

dock får du alltid "deprimera" mig om du känner för det :)

love you! puss

ps. hoppas knät blir bättre snart

2009-03-03 @ 14:30:32
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0