Uppdrag global

För tredje året deltog jag i år i Uppdrag Global, och precis som innan var det väldigt kul. Det går helt enkelt ut på att samla in pengar till organisationen Hela Världen (fd Lutherhjälpen). Har ni vart ute på stan på förmiddagen idag är chansen stor att ni nånstans har stött på ungdomar som stått med "Vatten för livet" bössor. 10 957.50 samlades in i stockholm idag. Bra jobbat! VIssa ger en verkligen minst sagt elaka blickar när man står å skramlar. Och så undrar jag varför det alltid ska va så förbenat kallt vid varje uppdrag global?

Uppdrag global samanföll i år med STUM. Det var lite synd däremot att man inte fick några STUM armband, jag kände att jag ville ha ett. Däremot fick alla såpbubblor och W.W.J.D armband. Jag misstänker att det inte är så många av mina läsare som förstod dedär. Träffade på lite bekantisar också vilket alltid är kul. Kramar är alltid mysigt :D Specialomnämnande får Staffan, Johan och Felix. (även fast jag tvivlar på att dom läser min blogg) :D Är det nån som känner att den vill ha en Uppdrag global pin e de bara att säga till, har massvis :P

Idag har jag vart på bra humör hela dagen, trots tidig uppgång. Påväg till bussen imorse gick det upp för mig återigen att världens bästa Crüe gigar in swedenland i sommar. Det gjorde mig glad och stutsig. Fick en plötslig impuls att hoppa runt i bussen. Gjorde det däremot inte.

Nu ska jag leta upp grejerna man fick från förra årets uppdrag global, ska ha dom nånstans...
Ikväll ska ja till Aubbs <3 :D


KEEP IT SLEAZY!!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

ååå såpbubblor!!! det är ju jätteroligt! snacka om barndomsminnen.

jag vill ha en uppdrag global pin :D

2009-03-14 @ 15:55:00
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0