Verkligheten kommer ikapp

Fredagkvällen kan man inte påstå var den bästa jag haft. Hade kunnat haft jättekul, jag menar Crazy Nights fyllde 3. Desvärre har jag sen ett par dar tillbaka vart jättetrött och på fredan kom även yrsel till det. Gick hem tidigt från Harrys eftersom jag helt enkelt mådde alldeles för dåligt för att stanna kvar. När jag kom hem började jag skaka, som när man fryser, fast utan att frysa. Det blev inte bättre och det slutade med att det blev akuten för min del. Fick veta att jag lider av utmattning och stress. (Big suprise?) Tur iallafall att det inte var nåt allvarligt, jag hade verkligen inte kunnat hantera det. Just nu mår jag bra, lite trött bara. Ska ta det lugnt hela helgen så jag kan repa mig. Well, nk plugg måste desvärre göras också.

Lite kul saker hände igårkväll på Harrys iallafall. När jag stog i toakön var det en lite äldre tjej (ca 30-40) som stog bakom mig. Hon höll för öronen och såg jätteirriterad ut. Tjejerna bakom henne prata, men det var inte så att som skrek. När ja sen hade vart på toa slet hon upp dörren precis när ja börjat öppna den och så fort jag hunnit ut smällde hon igen dörren. Någon var på dåligt humör, minst sagt! Strax efter detta träffade ja på 2 tjejer precis vid scenen. Trodde först att det var folk jag träffat där innan (det händer ibland att nån random kommer å säger saker i stil med : Dig har jag dansat med nångång.). Dessa tjejer (Jenny och Sara) visade sig däremot vara läsare av ingen mindre än CALIFORNIAWHITES blogg! "Bättre än Blondinbella" yeii ;D De va kul å träffa er Giiirlz! Hoppas ni hade skojj igår och lämna gärna fotspår här i bloggen :)

Pratade nyss med min Papi (<3) i telefon, och maaan, han kan snacka! Händer väldigt sällan att vi pratar mindre än typ en kvart. Det är hursomhelst självklart kul att prata med honom, särskilt med tanke på hur sällan jag träffar honom. Däremot e de lite jobbigt när det mesta handlade om tjat angående studentmottagningen i sommar samt körkort.

Kände mig lite nostaligisk tidigare och letade fram min Dagisbok. I denna finns det bilder och berättelser med alla dumheter yours truly gjorde som liten skitunge. Översvämning inne vid toaletterna med min dåvarande bästis Amanda var en favorit sysselsättning redan vid 2 års ålder!


Jag å Amanda. Konstnärliga talanger redan på unga år som ni kan se ;D
Visst hade man det bättre när man va liten? Fast då hade man ju inte...


AUBBEPARTY!!! Vi sparkar rumpa, Aubbs!

Nu ska jag tydligen hjälpa till med att fixa mat.
KEEP IT SLEAZY!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

oj, hoppas du kryar dig lite ;<

och aubbeparty owwwwns!!

hahaha lajbans med läsare också ;D muauah

puss!

2009-03-08 @ 10:45:08
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: sara

Jättetrevligt att träffa dig zandra :) du är ju våran sleazegud! Ses på harry b!

2009-03-10 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0