Våren påväg, HELL YEAH!

Idag har jag vart på bra humör hela dan so far. Det beror nog mycket pga att det är soligt och fint och dessutom på vissa stället tom varmt! Är så otroligt trött på vintern för tillfället så är verkligen glad över lite solsken. Snön har dessutom försvunnit snabbt, för mindre än en vecka sen slirade jag runt med övingskörningsbilen! Man kan ju liksom börja använda solglajjerna nu! Men nog snack om vädret.

Idag har faktiskt känts som en relativt värd skoldag trots att den inte varade så länge. Jobbade på bra på matten tycker jag och är nästan i fas med var man ska ligga. Svenskan var kortare än vanligt, men vi hade en ganska behövlig genomgång (lite inför fredagens genomgång, men ändå) och så gjorde vi en plagiat-uppgift, alltså att vi skulle hitta vilken text som var "riktig" och vilken typ av plagiat dom andra var. Tror det är bra att kunna sånt. Fick hursomhelst sluta tidigare eftersom alla blev klara snabbt. Gick då med M till McDonken å käka.

När ja vänta på bussen i slussen blev jag på jättebra humör. Lyssnade lite på Mötley Crüe, Hanoi Rocks och Bon Jovi påvägen hem och tackvare den musiken är jag på strålande bra humör. Inte ens grinig över att det nu verkar bli jobbigare i skolan eller det faktum att jag idag inte kommer hinna äta middag. Däremot så är jag uppenbarligen förvirrad, har tyckt att det är tisdag idag.

Skulle egentligen vela vara utomhus bara för att de e så fint. Fatta egentligen hur mycket vädret kan styra humöret!


Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0