VRO - fegisar!

Idag påväg hem från skolan blev jag riktigt irriterad! Gick med M, K, C och E mot t-banan. Framför oss gick en grupp killar och kastade snöbollar på en annan kille som gick på andra sidan vägen. Jag och E påpekade bla att dom kunde riskera att träffa barnvagnen som var i närheten av killen på andra sidan. När vi var vid Viktor Rydberg odenplan gick killarna över vägen och kastade sen snöbollar på oss, varav dom sedan sprang in i skolan! (För er som inte vet det måste man gå in på en typ av innergård för att komma till VRO, så dom visste ju att vi inte kunde kasta tillbaka!) JÄVLA FEGISAR! Där går dom säkerligen runt å e jättekaxiga för att dom går på VRO för att sen kasta snöbollar på folk dom inte känner. Patetiskt! Sikta kan dom inte heller, då alla missade, haha!

Idag på infolatout frågade lärarn om min ros va riktig. "Nej, ja sitter å målar på den varje morron".. Varför får ja den frågan hela tiden? :P Kanske drar upp en bild på den senare, men hinner inte just nu! Måste iväg till min kööörlektion!

Over N Out




/// CALIFORNIAHWITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha ja du målar sälert den varje dag :P

neeej fyfan omogna jäävla killar! Först försökte dom slänga det bakåt när dom gick framför oss. Sen när jag kommenterade det relativt högt, trodde jag att dom skulle sluta. Men nej, går till attack allesamans!Skit ungar helt enkelt :|

2009-03-12 @ 17:53:23
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0