bah

har trååååkigt

Mitt liv enligt musiken jag lyssnar på

1. sätt din musik på blandat
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
Head up high


2. kommer du komma långt i livet?
Hårdrock

3. hur ser dina vänner dig?
A.S.A.D

4. kommer du gifta dig?
Beg for it

5. vad är ditt livs themesong?
Before the storm (instrumnetal)

6. vad är ditt livs historia?
The Art of War

7. hur är skolan för dig?
Come Undone

8. hur kan du komma framåt i livet?
Zoe is a weirdo

9. hur kommer imorgon vara?
Runaway

10. vad är det bästa med dina vänner?
You give love a bad name


11. vad finns i lager för nästa vecka?
Lay your money down

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Crazy Train


13. hur är det med ditt liv?
Kaoros Fjollor


14. vilken låt ska spelas på din begravning?
I Don't Care

15. hur ser världen på dig?
40:1

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Bärs som Bärs

17. vad tycker dina vänner om dig?
Bad medicine

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
One of a million

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Talvisota

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Fly with the blac swan

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?
Bad Obsession

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Fuck off and die

23. kommer jag någonsin ha barn?
Enemy in me

24. vad är några tips till mig?
En dator måste man ha

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Sex Drugs Anarchy

26. vad är min danssång?
Taste of undergruond


11. vad finns i lager för nästa vecka?
Lay your money down

Haha indeed, nästa vecka är studenten :P


Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

1. hur mår du idag?

Shape



2. kommer du komma långt i livet?

Something Kinda Ooooh



3. hur ser dina vänner dig?

An Ocean Of Memories



4. kommer du gifta dig?

The Pitch (Spectacular Spectacular)



5. vad är ditt livs themesong?

Hear Me



6. vad är ditt livs historia?

A Life So Changed



7. hur är skolan för dig?

Never An Absolution



8. hur kan du komma framåt i livet?

Black Roses Red



9. hur kommer imorgon vara?

Overload



10. vad är det bästa med dina vänner?

Distant Memories



11. vad finns i lager för nästa vecka?

My Life Would Suck Without You



12. vilken sång beskriver dig bäst?

Ascension



13. hur är det med ditt liv?

Satisfied



14. vilken låt ska spelas på din begravning?

Need



15. hur ser världen på dig?

Too Lost In You



16. kommer du att ha ett lyckligt liv?

Leaving Port



17. vad tycker dina vänner om dig?

The Show Must Go On



18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?

First Day of My Life



19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Easy (Like Sunday Morning)



20. har du en djup & mörk hemlighet?

Out From Under



21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?

Paranoid



22. hur kan jag göra mig själv glad?

Only Hope



23. kommer jag någonsin ha barn?

Come What May



24. vad är några tips till mig?

Nothing Else Matters



25. hur kommer jag bli igenkänd?

Dancin' in the Moonlight



26. vad är min danssång?

Sound Of The Underground



Hehe, det var lite roligt... Fast svaret på 6:an lät lite taskigt :P . Ja, det där med pengarna lär ju verkligen stämma nästa vecka - men jag blir nästan ledsen över mitt svar på 11:an, för det påminner om att vi ska sluta gymnasiet :( (fast samtidigt :) ).



2009-05-27 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0