Blööööö

Varför kan man inte alltid bara få va glad och pepp och sprallig? Shit. Har vart en allmänt tråk och sego dag. Är så totalt och mega totaly over allt plugg och all annan skit! Kan iaf inte en sak komma i taget? Shit.

Skolan gör att det som egentligen är småsaker får bägaren att rinna över! Just nu känns det seriöst lockande att hoppa av skolan för att reda upp lite saker. Eller det kanske inte behövs, men iaf för att kunna tänka över det. Men, vad exakt skulle man tjäna på att hoppa av plugget nu när det är mindre än en månad kvar? Nej, det är väl bara att stå ut. I'm sick off allt idag.

Men Sixx:A.M. har kick ass musik. Lite melankolisk sådär. Eller, egentligen är den väl ganska positiv. Vissa låtar iaf. Men det känns bra att lyssna på den när man känner sig melankolisk. Men just nu ser jag inte poängen i någonting. Undrar det funkar att helt enkelt sova bort känslan? Kanske ett rejält regn skulle behövas. Då stimuleras mitt dystra humör så kanske man mår bättre sen.

Idag fick jag iaf min Mick Mars poster. Mamma skulle till posten iaf, så hon kunde lika gärna plocka hem den tyckte jag.




Ser bättre ut nu än innan måste jag säga. Har däremot bytt ut vargen i tavlan till Sebastian Bach. Vargen passade inte riktigt in, och dessutom hade mitt rum fått lite av ett vargtema innan.

Over N Out



/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anna

oo såna dagar suger! det vart fint med affischerna i alla fall! :D

2009-05-12 @ 09:11:29
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: E

fan va bra det blev på väggen nu! sjukt snyggt

hatar oxå såna dagar.. igår va typ en sån dag för mig, man vill bara gå och gräva ner sig nånstans typ, även om det inte hjälper :P

2009-05-12 @ 13:15:01
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0