Come on summer!

Jag vill ha sommar och festivaler, nu på en gång! Live spelningar är något jag behöver för att må psykiskt bra, haha :P Senaste konserten jag var på var AC/DC i februari. Seriöst, det är över 2 månader sendan! Om man inte räknar med alla liveband som spelas på Harrys förstås, men jag tycker inte riktigt det känns som konserter. Det är liksom inte på en arena och man köper inte biljetter i förväg. Men imorrn blir det Babylon Bombs på Harry B James! :D


B-B-Babylon Bombs, RIS 2009

Sen tycker jag fortfarande det är otroligt dumt att Hanoi Rocks har slutat spela ihop. Såg dom ju i somras på Peace & Love. Även W.A.S.P spelade där, ska se dom på Rockweekend denna sommar :D


Hanoi Rocks, Peace & Love 2008


W.A.S.P, Peace & Love 2008

En annan anledning till min längtan efter sommarn är att jag helt enkelt inte orkar med skolan snart! Just nu är det så stressigt att man nästan funderar på att hoppa av. Inte seriösa tankar direkt, men man får ju nästan magsår av detta!

Köpte för övrigt maj månads Close-Up magazine som denna månad innehåller HCSS "Beg for it" :D

Over N Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

yes, studenten snaaart oxå! :D :D :D jag kommer typ en halvtimme innan sv imorn, om du råcka läsa det här innan imorn. Haha annars hör jag av mig imorn! Puss

2009-05-07 @ 17:42:42
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0