Fest med dricka, cheesecake och jello

Lördags fick innebära hemmafest hos Ida. Vi var några av mina polare och några av Idas polare och det var najse! Musiken som spelades varierade kraftigt, allt från Svenne Banan till Rock N Roll. Pia hade bakat en god cheesecake och så fixades det med jello med sprit i. Tyckte inte att det var särskilt gott, och ändå åt ja de flertalet gånger. Flera gånger under kvällen fick jag leka budbärare och släppa in folk hos mig. Alla var olika fulla och vissa skulle jobba olika tidigt. Men jag hade iaf hur kul som helst! :) Aubbs drack ett vin som heter som yours truly, California White ;D

Igår träffade jag en gammal polare. Det blev chilla gärnet halva dagen och sova andra halvan. Hade ganska mycket sömn att ta igen så :P Just nu sitter jag och undrar varför jag inte fått mina pengar. Kan iofs bero på att de e så tidigt.

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0