Harrys x 2

Denna helg har vart fylld med festande. Blev Harry B James 2 dagar i rad! Måste säga att jag dock inte riktigt gillar lördagarna, men det var najse ändå, för det var Crüe tribute band. Dessutom vann jag en Sin City tröja och Red, White & Crüe skivan i en tävling, mwahaha! Utklassning, jag vann med 5 - 2! Fredagen var det Mama Kin release och i övrigt najse people. Alltid kul. Känner inte för att gå in särskilt mkt i detalj så drar upp litte pixx istället! Enjoy ;D

Bilder (Klicka på dom så blir dom större)

        
       

1) Hittade min hatt och lek med trumpinne
2) Beg for it lyssnades på
3) Såpbubblor e grejen!
4) Skylten e tajte!
5) Träffade Eric från Crashdïet
6) Och lite bekantisar
7) Crüe tributebandet Generation Swine. Dom kicked ass!
8) Tröjan och skivan jag vann :D

Kan dra upp bilder från sin citys hemsida sen, men dom verkade inte ha fått upp dom än.


KEEP IT SLEAZY!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anna

Tajta bilder aubbse :D

Och ja vill festa på lördag as fuuuucckkk ;> hoppas du kan! :D ooh pepp jag är! :D

2009-05-17 @ 21:17:34
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0