Here 2day gone 2mrw

Äntligen äntligen är det helg! Den här veckan har varat minst 3 evigheter! Bara massa plugg plugg plugg hela tiden. Men snart är det över! Otroligt skönt att ha muntliga redovisningen på den stora uppgiften i Sv C färdig och avklarad! Gick för övrigt rätt bra kändes det som. Av hela gruppen som är på ca 15-20 pers tror jag var det 5 som redovisa idag. Haha, snacka om att folk inte gör klart saker i tid :P Men dom blev utkörda ur klassrummet så redovisningen var för 4 personer och lärarn. Funka helt okej.

Jag har blivit mer eller mindre besatt av låten "Here 2day gone 2mrw" med Gemini Five. Skulle jag få ha 2 låtar i min spellista skulle jag för tillfället välja den och Hardcore Superstars "Beg for it" Musik är magi! Har ni inte hört dom finns "Beg For It i ett tidigare inlägg som du hittar här.  den andra låten? Tough luck, finns inte på Youtube. Däremot är titelspåret från skivan där "Here 2day, gone 2mrw" också väldigt bra! Sex Drugs Anarchy pratar jag om förstås! Lyssna in er på den!



Halvtaskigt ljud på den dock. Menmen, vad gör man?

Har för övrigt vart väldigt ambitös idag. Först diskade jag en enorm hög med disk (haft gäster och får inte plats med diskmaskin i köket, you do the math) följt av att jag dammsög hela lägenheten. Sen bädda ja rent. Det är verkligen hur skönt som helst att gå å lägga sig i en nybäddad säng! Mitt val av sängkläder kan man kanske ifrågasätta lite, täcket har en enorm katt på bla. Är väl bättre än mumin-sängkläderna jag har antar jag, haha :P

Ikväll blire Babylon Bombs på Harry B James med ma dear Elina! <3 Kulkulkul, jag behöver tänka på annat. Eller inte tänka alls ;D Oh, Elina kommer om en timme.. Hmm, jag ska ta och hoppa i duschen!
 Kom ihåg...
TYNGDEN PÅ DALSKIDAN ÄLSKLING


/// CALIFORNIAWHITE tycker "Sällskapsresan" filmerna är klockrena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska också bädda rent i sängen idag :D Jätteskönt..

2009-05-08 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0