It's fridaay

Äntligen är det helg! Nationella provet var ju idag... Jaa, man kan alltid hoppas att det räckte till ett godkänt betyg. Det var svårt och mitt totala hjärnsläpp gjorde inte saken bättre. Dessutom var den stora uppgiften som brukar vara sist på del 1, alltså delen utan miniräknare! Varför göra så? :S Det är iaf hur skönt som helst att ha det avklarat :)

Efter provet skulle ja prata med Tina (studievägledarn) men hon skulle inte komma förren 12 så ja orkade inte vänta. Pratade med Magdalena istället. (vet inte vad exakt hon är eller om hon ens heter magdalena. Iaf handlade det om min högskoleanmälan.) Var hemma strax innan 12 har jag för mig, då väntade en liten överraskning. Mamma hade bakat bullar :) Inte vanliga kanelbullar utan med nåt annat i. Mums :) Mäktiga blev dom dock.

Sitter för tillfället och lyssnar på Sister. De va länge sen jag lyssnade på dom, hade nästan glömt bort att jag hade musik med dom. Gillade dom inte alls först. Såg dom live när Crashdïet spelade på tantogården för ungefär 2 år sen. Såg dom sen igen i oktober samma år, då var dom bättre. Nu vet ni :P

Nästa vecka har jag totalt 1 lektion. Det är bara 7 skoldagar kvar för mig innan studenten! :O

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE
ska ha en parrteeyy weekend! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0