Pollen!

Jag har alltid vart känslig mot pollen, men undrar fan om jag inte blivit allergisk nu! Har medicin jag tar, men hade inte med den till E igår så blev ju inget på morgonen sen. Så fick klara mig utan. Inte nog med det hade jag ont i båda fötterna (ett sår på ena stortån som dunka och konstigt ont i andra foten). Sen fastnade jag i broöppning. " grejer jag inte gillar med att det blir varmt är pollen och broöppningar! Ska jag in till stan måste jag passera en bro (danviksbron, heter den så?) och när de e varmt hamnar jag i broöppning minst 5 ggr i veckan. Har oturen att ständigt tima så jag åker vid varje broöppningshelvete. Suck.

Igår var iaf skoj. Det var harrys som gällde och det vart ändå lite drag där. Ärligt är det ganska skönt att det inte är packat med folk där nu. Träffade på en hel del bekanta. Tob och "hans" folk var där, och det är tajt när dom e där. Chrille (eller hur han stavar det) och jag började prata om förra fredan då det var helt dött. Sen var Micke där once again, fast snackade inte så mycket med honom. Ms brorsa (som jag tror heter André) var också där. Han kallar mig "Mötley Crüe tjejen". Har inget direkt emot det, haha. Babylon Bombs spelade och dom är väldigt bra! Kollade inte jättenoga, men har sett dom innan så. Köpte en t-shirt iaf. Den e snygg, men vit. Brukar inte ha vitt. Jag MÅSTE sluta fylle-köpa massa saker jag inte behöver! DAMN!

Ikväll ska jag träffa lite gamla bekantisar från way back! :D Ska bli skoj! Bara det inte blir spontant dyrt e jag nöjd, börjar få lite tunt med cash.


Vacker bild på mig  och Elina från Rockspot

Over N Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha xD var skivan bra som du fylleköpte förra helgen? ;D

2009-05-09 @ 19:35:02
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0