Skola, bio, jobb

Först och främst vill jag rikta en fråga till er som sökt till högskolan. Står det att ni inte har behörighet på ngt av det ni sökt, och att kurser som ni läst står som kurser ni inte läst? Alltså att "Särskilta behörighetskrav" inte uppnåtts... Det står så för mig på några utbildningar trots att dom omöjligt kan veta detta utan mina betyg. Stod bla att jag inte läst typ Sv B, Sh A, Ma B osv... Och jag är säker på att jag fyllde i rutan med att betyg skickas in senast 18 juni. Ska man göra nåt åt detta?

Idag hade jag redovisning på internationell ekonomi arbetet. För totalt 4 andra personer, 3 elever och lärarn. Var 0 förberedd och pratade bara allmänt utifrån vad jag kom ihåg. Vilket inte på långa vägar var allt. :P Efter det var det NK, där var vi totalt 6 elever. Av 33. Bra närvaro va? ;D Och imorn har jag NP. Jag vill verkligen verkligen inte! Fast, känner mig inte så stressad helt ärligt. Det får gå som det går liksom. Går det åt helvete hamnar betyget ändå utanför eftersom jag läser 100 poäng för mkt. :)

Igår fick jag mitt schema för sommaren :) Var osäker på om jag ens skulle få jobba i sommar, så det är tacksamt med de dagar jag får. Tror det var typ 16 dagar vilket ger helt okej med pengar. Då kanske man äntligen får råd med en andra efterlängtad tattoo :D Det är behövligt med dom pengarna dock, för vem fan vet hur det blir i höst! :S

Igår vare bio som stod på schemat! Var med Erika, Louise, My och Michelle å såg Angels and Demons. Den var väl ganska bra, men inte direkt särskilt wow. Tkr DaVinci Koden var bättre. Filmen, inte boken. Det var iaf kul, träffar Erika, Louise och My ganska sällan så de va skoj att bara sitta å snacka lite. Kom hem strax innan ett och somna på en gång. Man blir så seg av att gå på bio! :S

Sitter för tillfället och chillar med Sixx:A.M. strömmande ur högtalarna. Orkar inte inte inte plugga matte mer, har pluggat alldeles för länge idag.

HARE TAJTE DUUUUDES!

// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Var ska du jobba i sommar? =)

2009-05-16 @ 08:16:03
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0